środa, 17 października 2012

meet me.


Heloł :D Od kilku miesięcy chodzę do szkoły w UK, a dokładniej w Basildon | 50 km od Londynu |. Założyłam tego bloga, ponieważ chciałabym przybliżyć Wam życie tutaj, szkoły, życie takie pozaszkolne i ogólnie... dlatego,że wiem,że wiele osób w moim wieku chciałoby być na moim miejscu i chciałabym Wam pomóc :) Na początek się przedstawię :D


Jestem Dems / Demi ( nie będę Wam podawać mojego polskiego imienia jak na razie :D ), mam 15 lat i od nie dawna chodzę do szkoły w UK, Basildon. Jestem fanką One Direction, Demi Lovato, Ed'a Sheeran'a, Cher Lloyd, Coldplay i dużo innych. Moim hobby jest między innymi fotografia, więc w postach możecie spodziewać się dużej ilości zdjęć.

W pierwszym poście chciałam napisać jak się znalazłam w UK i ogólnie jak wyglądało moje przyjście do szkoły, ale najpierw chciałam się was spytać czy interesuje Was coś takiego? :)

4 komentarze:

  1. pisz dalej!! właśnie czekałam na taki blog, i strasznie ci zazdroszczę,że mieszkasz w UK :(

    OdpowiedzUsuń
  2. ja też mam się tam wyprowadzić . czekam na twoje posty :) / Karolina

    OdpowiedzUsuń
  3. jeju błagam błagam opisz to wszystko naprawde to wie dla mnie znaczy prosze i powiedz z ktorego roku jestes chodzi o rocznik

    OdpowiedzUsuń