środa, 17 października 2012

beginning.

Odkąd miałam 7 lat marzyłam żeby wyjechać do UK albo USA i błagałam mamę żeby wysłała mnie tam do szkoły, na co moja mama zawsze odpowiadała " pojedziesz tam sobie na studia ". Nienawidzę tego zdania do dzisiaj :D moja mama nigdy nie zrozumie, że jeśli wyjechałabym tam na studia to nie byłoby to to samo... na studiach myśli się o czymś innym - o pracy, o egzaminach, mieszkaniu, opłatach,a liceum to zupełnie inny świat... masz czas żeby się bawić, poznawać nowych ludzi, imprezy, zakupy wiecie, takie Teenage Dream, haha :D a tak poza tym to nie lubię Polski. Gdy ktoś dowiedział się,że słucham One Direction leciały hejty... i na nich i na mnie. Idąc ulicą każdy chamsko ścina cię wzrokiem, w szkole wszyscy się obgadują nawzajem, a fałszywości jest tyle,że wylewa się drzwiami o oknami... zresztą sami wiecie jak jest. Ale do konkretów. Na jednej z wycieczek do Krakowa, zaczął się temat z moją koleżanką ( która ma tatę tutaj ), że chciałybyśmy chodzić do liceum Krakowa, Warszawy, a najlepiej to w Anglii, i tak od słów do czynów :) poznajdywałyśmy szkoły, przyłożyłyśmy się do angielskiego jeszcze bardziej niż wcześniej, porozmawiałyśmy z jej tatą, ale największym problemem była moja mama. Za nic w świecie nie chciała mnie puścić,ale po łzach, walkach i kłótniach udało się. Różnica między szkołą i życiem tutaj i w Polsce jest rażąca... Nie mam takiego nawału nauki w szkole, więc mam więcej czasu, to, że prowadzę fan page ma facebook'u i tego bloga jest wliczany w moje zainteresowania poza szkolne, więc mam wyższe zachowanie.

Do dostania się do tutejszej szkoły
: potrzebujecie PRZETŁUMACZONYCH na język angielski : świadectwa z ostatniego roku oraz aktu urodzenia i tyle :)

Przepraszam,że w tym poście jest więcej o mnie,ale chciałam Was mniej więcej wprowadzić w moją historię :) Teraz mam pytanie, czy w następnym poście dodać jak wyglądają tutaj lekcje i ogólnie o szkole czy wolicie żeby opisać tutejszych ludzi i ogólnie? Odpowiadajcie w komentarzach :) i dziękuję,że w ogóle to czytasz <3

7 komentarzy:

  1. prosze opowiedz o tej szkole czy jest tak duzo nauki i taka masakra cyz ludzie tez tak za wszystko hejtuję ! prosze powiedz i powiesz w ktorej jestes klasie a w ktorej bylas ostatnio w polsce ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W kolejnym poście opiszę szkołę plan lekcji etc.
      w polsce byłabym w 3 gimnazjum :)

      Usuń
  2. jak dobrze trzeba znac angielski by tam chodzic do szkoly przypuszczam ze duuuuuuuuuuzo lepiej niz ja znam ale chcialabym wiedziec

    OdpowiedzUsuń
  3. i tak koniecznie opowiedz o szkole o tym jak tam jest plan lekcji do ktorej sa lekcje o nauczycielach :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Opowiedz najpierw o szkole. ;) A wgl to jaki masz fanpage na fb? :)

    OdpowiedzUsuń
  5. czy to prawda, ze przysługuje słownik ze słówkami angielskiego przez pierwsze 2 lata w szkole? mój kolega tak ma, ale nie wiem czy tak jest w każdej szkole czy tylko u niego ahaha

    I MEGA CI ZAZDROSZCZĘ! *__* ja tam tylko na wakacje wyjeżdżam i ferie oraz dłuższe weekendy, ale marzę by chodzić tam do szkoły ^^

    OdpowiedzUsuń
  6. jejuuuuuuu wiesz co bo ja jestem w 2 gim a moja siostra jest w londynie i moze ja ją pomęcze to mnie weżmie na 1 liceum i chciałabym sie dowiedziec ja to tam jest bo wgl to ja bede wtedy starsza tak? bo oni o rok wczesniej ida do szkoly ?

    OdpowiedzUsuń